استارتاپ و دانش بنیان
موضوعات داغ

رسانه خانه کسب و کار ، رسانه رسمی پارک علم وفناوری

سه شنبه نوردهم مهرماه 1401 طی یک تفاهمنامه همکاری ، رسانه خانه کسب و کار ....

سه شنبه نوردهم مهرماه 1401 طی یک تفاهمنامه همکاری ، رسانه خانه کسب و کار – رسانه اختصاصی کسب و کار ایران – بعنوان رسانه رسمی پارک و علم فناوری استان یزد معرفی شد .

در دیداری به میزبانی حسینی بغداد آبادی معاون محترم فناوی و نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد ، میروکیلی مدیر مسوول رسانه خانه کسب و کار به نمایندگی از عوامل رسانه ، ضمن ادای توضیحاتی پیرامون فعالیت های رسانه خانه کسب و کار از زمان تاسیس تا به حال گزارشی از عملکرد این رسانه در سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین و پوشش های خبری ویژه این خبرگزاری ارائه کرد .

میروکیلی با اشاره به اهمیت شعار سال و تحقق واقعی آن ابراز امیدواری کرد و گفت : رسانه خانه کسب و کار از زمان آغار بکار با بهره گیری از نیروهای جوان خود از خبرنگار گرفته تا گرافیست و عوامل تحریریه در نظر دارد در حوزه کسب و کار بعنوان رسانه مرجع این حوزه در کشور در آینده نزدیک معرفی شود و بتواند رسانه ای قابل اتکا برای کارآفرینان ، کارمندان و کارگران عزیز باشد . ایشان به بیان بخشی از گفتگوها و مصاحبه های رسانه خانه کسب و کار در زمینه دانش بنیان ،  استارتاپی و شرکت های خلاق پرداخت و قول همراهی دوچندان برای مخابره موفقیت ها و مشکلات شرکتهای حاضر در پارک های علم و فناوری طبق وظیفه رسانه ای خود داد .

در ادامه حسینی بغدادآبادی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد ضمن تقدیر از  دغدغه رسانه خانه کسب و کار در پوشش اخبار مربوط به حوزه دانش بنیان ، استارتاپی و شرکتهای خلاق اشاره کرد : از دغدغه های اصلی معاونت ، کمک به رشد و پیشرفت مالی و معنوی شرکتهای حاضر در پارک ، شناسانده شدن بیشتر ظرفیت های آشکار و پنهان آنها ، تعامل و همراهی و اعتماد بیشتر صنعت به شرکت های خلاق و استارتاپی و دانش بنیان میباشدکه رسانه ها نقش پررنگی در این زمینه دارند .

وی افزود : رسانه خانه کسب و کار دارای ظرفیتهای خوبی برای کمک به اکوسیتسم استارتاپی کشور در جهت رسیدن به اهداف شرکتها و پارکهای علم و فناوری میباشد و چشم اندازی بسیار خوبی در بطن این همکاری دوطرفه برای شرکتها ، کارگزاران پارک و صنایع وجود دارد .

در پایان قیومی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد ضمن استقبال از این همکاری دوجانبه ،  قول همکاری همه جانبه پارک علم و فناوری و خصوصا واحد مربوطه در جهت همراهی بیشتر با رسانه خانه کسب و کار را داد .

در ادامه تصاویر امضای این تفاهمنامه قابل رویت است

عکس از ساناز خدامرادی

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا